src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Spader Ess...

Denna första gästbloggare i mitt 4-års jubileum är Speder Ess som jag börjat följa på senare tid, och han är en inspirationskälla för mig.
Blandade inlägg från både höger och vänster, samt upp och ner.
Inte undra på att andra bloggar har nämnt han i olika sammanhang!
Bloggen är bra, och personen bakom är aktiv i både kommentarer och på Facebook.
Hans bloggnamn får mig att tänka på Motörhead och hans inledning får mig och tänka på Ulf Lundell, och det visar också bredheten på hans blogg i en väldigt kort sammanfattning!

Låt mig presentera: Spader Ess.

 
Du kanske säger att Norrköping är en jävla stad, då har du aldrig läst Grimgoths blogg....
 
Jag får väl anse mig som ganska ny läsare av Grimgoth, men den tiden jag har varit en återkommande läsare så har sidan varit en källa till inspiration.
Dock måste jag säga att den är bäst i kombination med hans Facebook konton, för då får man en större dos av personlighet presenterad.
Så se till att lika/bli kompis på Facebook för en mer komplex bild av en Rocker av magnitud.

Dessutom är jag väldigt avundsjuk och förundrad över de trevliga tävlingarna som han lyckas prestera om och om igen. :-)
Fortsätt Rocka Grim!

//Spader Ess


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ser ut som en intressant blogg. Den måste jag ju kolla närmare. :-)
Grattis till 4 år, broder! Jag firar detsamma i mars. :-)
Keep on rockin´!

Svar: Tack, ska bli spännande vad du hittar på till ditt firande då.
Grimgoth™

2013-01-26 @ 20:24:06
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: SpaderEss

Grattis Grim!

Jag är ärad att få vara med i detta sammanhang. Och jag måste väl erkänna att både Motörhead och Ulf finns med på min Diverserade husgudshylla. :-)

Horns high!

Svar: Tack, och det var en ära att få ha med dig.
Grimgoth™

2013-01-26 @ 22:13:14
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: anake

Grattis till 4 år och tack för intressant läsning och bra musiktips :)

Svar: Tack, själv.
Grimgoth™

2013-01-27 @ 15:34:08
Postat av: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Just den låten är ju en av Lundells bästa också-dock överträffad av "förlorad värld" och "Lejon på gotland"

2013-01-27 @ 16:29:04
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn