src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tillbaka I Bloggen...

 
Då var man tillbaka här i bloggen efter "julledigheten" och det känns skönt.
Bloggådran och lusten bubblar så där härligt igen.
 
Så vad har jag haft för mig under tiden undrar ni säkert?
Den 20:e December såg jag Imperial State ElectricSaliga Munken här i stan, och mer om den spelingen med bilder kommer inom kort här på bloggen.
Julafton firade jag hos farsan, och det var en trevlig tillställning och så klart var Kevin där med.



Kevin har också fyllt hela 8år och detta firades med bio och tårta med Ella.



Sedan var det dags för nyårsfirandet, Ella, jag och Kevin kollade först på fyrverkerierna nere vid Saltängsbron för att avsluta med mat och spel samt blåsa in det nya året med våra tutor.



Så man kan säga att det varit en bra tid och skönt med ledighet, men nu är jag tillbaka med full styrka igen.
Hoppas ni haft det minst lika bra som jag haft det!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

sv:
Det ser ut som du haft en trevlig jul och nyår också, broder. :-)
God fortsättning på dig!

2013-01-02 @ 23:19:27
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn