src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bloggträff Med Micke & Micke...

 
Ni är säkert väntar på bilder och liknade Skogsröjet, men det är så att jag ganska nyligen kommit hem här hemma efter en träff med Micke & Micke.
Så det får vänta lite...
Det är så att Micke och Jag bor i samma stad så när man fick erbjudandet att Micke ville komma och hälsa på i sin Bloggträff Turné tacka man så klart ja.
 
Det var en trevlig fika med en hel del snack och skoj!
Hoppas vi ses snart igen samt att resan gick bra sen!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

En go´ träff blev det verkligen!!! :-)
Resten av resan gick jättebra, även om den bitvis blev lite dramatisk.
Jag lånade din bild eftersom min egen inte blev av, hoppas det var ok! :-)
Rock on!

Svar: Absolut, och det var ju därför vi tog bilden för att kunna sprida den. ;)Skönt att höra att allt gick bra som sagt också :D

Rock On!
Grimgoth™

2013-07-31 @ 13:39:55
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Micke

Gött, broder! :-) Rock on!!!

2013-07-31 @ 18:12:38
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn