src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Could Have Been A Dreamer...

 
 
Genom hela mitt liv har jag haft drömmar och visioner.
Ibland har det känns som jag sett världen stilla genom en glasbubbla.
Med en tro och hopp om en bättre tillvaro och äventyr har jag alltid vågat tro och satsa, drömma mig iväg till mitt lilla paradis där jag får vara fri.
En värld som jag gång på gång lätt hittar tillbaka till och kan försvinna in i.
För utan drömmar vore väl livet inget värt?
 
 
Just därför har jag valt detta text citat och låt. 
 
"I could have been a dreamer
I could have been the one to fly
I always could have been a dreamer
Cause dreamers never die, no!"
 
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn