src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Iron Maiden - Friends Arena...

 
Då var det dags för mig att berätta om Iron Maidens besök på Friends Arena.
Arenan var fullproppad så kan tänka mig att det mycket väl var 65000 som arenan sägs svälja, det största minuset för kvällen blir tyvärr ljudet som studsade runt i lokalen, och jag undrar vem som kom på geni draget att ha stängt tak?
Hade det varit öppet tror jag det hade blivit skillnad, hoppas hur som helst att dom kommer på en lösning på detta annars är det skam!
 
Detta resulterade i nog också att den annars så snack glada Bruce inte hade alls mycket mellansnack, tror han prata med publiken vid 2-3 tillfällen bara.
Kändes också som om banden hade bråttom på scenen och bara plöjde genom låtarna, men det gjorde inte så mycket.
Fick höra det man förväntat sig och jag älskar Iron Maiden och dess show trotts ovan nämnda omständigheter!
 
Här kommer mina kort och är dom i blandad ordning beror det på att blogg.se har så när man väljer multiupload!
Enjoy!!
 
Grimgoth for president (part II)
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Thïlde

Jag tycker att konserten var sjukt grym! Om man bortser från att ljudet inte var det bästa.. Men jag var så nöjd över att så se Maiden att det inte var något som störde mig :)

Svar: Maiden är som sagt alltid Maiden. :)
Grimgoth™

2013-07-17 @ 22:18:59
URL: http://nattstad.se/cruehead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn