src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Skogsröjet 2013 - Dag 2...

 
Efter min första dag på Skogsröjet kanske man trodde att det skulle lugna ner sig lite?
Nej, jag tågade på som aldrig förr och i detta inlägget får ni också varför detta vart bland det bästa Skogsröjet någonsin.
 
Massor av mingel och band vart det i vanlig ordning, och allt får ni njuta av här.
Finns väl inte så mycket mer att säga?
 
Vi kör på med bilder och min upplevelse ute i skogen.
 
Sister Sin ersatte Witchcraft och fick där med inviga min dag.
 
 
Sedan var det äntligen dags att se Faster Pussycat på scenen, dom rocka på rätt bra.
 
 
När jag satt med nära och kära träffa jag även på Patrik Johansson (sångare i Dawn Of Silence och Bloodbound)
 
Lizzy Borden bjöd på en underbar och blodig show, uppskatta alla hans masker som han bytte till under showen.
 
Som sagt vart man lite blodig, jag fick på vänster hand och lovar att det "blodet" satte sig.
 
Fick inte se hela Pretty Maids show, men jag klagar inte och varför får ni veta lite längre ner.
 
 
Som ni ser på kortet fick jag äran att träffa självaste Twisted Sister, herregud!
Kan inte släppa det riktigt än, när det var dags för kortet ställde jag mig brevid Dee och sa: "How long I wanted this dream..." Var på han vänder sig till mig och säger: "... To come true?!"
Ögonblicket efter togs typ kortet. Jag gick sedan omkring resten av kvällen med ett fånigt leende på läpparna.
 
Självklart skynda jag mig tillbaka med lätt mellanlandning för att se mina idoler Twisted Sister.
 
 
När jag gick förbi Lillasyster stannade jag upp för att lyssna några toner och knäppa några kort, tyvärr var jag allt för trött för att orka se hela.
 
 
Till sist avslutar jag med detta kort på några Schweizare som vi träffa på parkeringen i väntan på vår skjuts.
Nice to meet you guys and thanks for all the laughing we shared, hope that we meet even in the future!
 
Ja, nu kanske ni förstår mer vad jag menade när jag sa att denna vart nog den bästa Skogsröjet på länge?
Det var två intensiva och underbara dagar och man kännser sig alltid lika tom när man lämnar stället.
Vi ses säkert på nästa Skogsröjet!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ziddan Sleaze

Smarriga bilder du har knäppt. :-)

Svar: Tackar och kul att du gilla dem.
Grimgoth™

2013-08-01 @ 17:29:22
URL: http://ziddansleaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn