src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inför Sweden Rock Festival 2013...

 
Då var det dags för mitt "Inför Sweden Rock" inlägg.
Jag har blivit beviljad ackreditering vilket innebär att jag har VIP-armband i år igen.
Har också ganska nyligen blivit med smartphone så jag kommer försöka posta en del spännande saker längst min väg, detta kommer jag göra via Twitter allt som jag skriver där kommer också ut via min sida på Facebook.
Kommer även baka in Twitter i detta inlägg så då har ni TRE alternativ att följa mig på.

Vädret:
Kollat vädret via Yr.no och det ser ganska bra ut där nere i Norje.
Som det ser ut nu är det bara Torsdagen mellan 6-12 som ser lite sämre ut, hoppas verkligen att detta stämmer.
Men så länge det inte regnar är jag glad.
 
Banden:
Som vanligt har en hel del band planerats in, en del krockar och man får göra svåra val.
Hoppas man kommer hinna se allt som man planerat, finns den del "måste" band, "kanske" band och liknande.
Här kommer dom jag planerat att se.
 
Ser du mig så tveka inte att komma fram för att hälsa, kommer nog finnas större delen i mellan band och liknande på VIP området.
Bara att ropa mitt namn..."Chrille" tror det bör funka med "Grimgoth" också... :D
 
Detta är nog som vanligt den lugnaste dagen, så jag kommer kolla in området och bekanta mig med VIP-området så man vet vart allt är.

Onsdagen:
19:45 - 20:45 Vader (Sister Sin spelar samtidigt här på en annan scen men här går Vader före)
22:30-23:45 Bullet
00:00-02:00 Candlemass
 
Det är nu allt börjar på allvar, bra och många band...krockar och annat som kan komma i vägen.
Men det finns en del måste band så här gäller det att vara allert.
 
Torsdagen:
11:30-12:15 Mia Klose (Hon har ju sponsrat bloggen så det är klart att jag ska se henne!)
14:45-16:00 Morgana Lefay (15:00-16:15 Survivor, undrar vilket band man ska välja här?)
16:00-17:00 Huntress (Här kommer jag vara i himlen)
18:00-19:30 Status Que (Fan ta mig om jag missar dom...igen.)
21:15-22:45 Amon Amarth (En given spelning)
23:00-01:00 Kiss (Imponera på mig eller så går jag till 00:30-01:30 Corroded)

Och nu fortsätter vi min resa vidare mot nya band och nya äventyr.
Känns som en ganska lugn dag, men framåt kvällen kör det på mer och mer igång.

Fredagen:
15:00-16:15 Asia (Känns som man borde se dessa?)
16:30-18:00 Doro
18:15-19:45 Leningrad Cowboys
20:00-21:30 Krokus
21:45-23:15 Saxon (Här står på At The Gates och Crazy Lixx på andra scener, kör dock på mitt val för dom var så bra sist jag såg dom)
23:30-02:00 Europe (En klockren avslutning på kvällen, 23:45-01:15 Hypocrisy får vara.)

Avslutningsdagen, här ska allt snöras i hop till ännu en underbar festival upplevelse.
No rest for the wicked... vi kör på, full fart framåt!!

Lördagen:
14:45-15:45 Tankard
16:15-17:15 Bloodbound (Här kommer man troligen möta upp lite The Crash folk.)
17:00-18:30 Kreator (Missar troligen första kvarten, men det bör inte göra något?)
19:45-21:15 Accept
21:30-23:45 Rush (Eller så går jag till 21:30-22:45 Skid Row, kollar in dom och sen är jag nog nöjd.)
22:45-23:45 Vomitory (Kan ju inte tillåta dom att åka på sin sista turné utan att jag sett dom?)
00:00-02:00 Avantasia (En kanon avslutining..även om...00:00-01:15 Paradise Lost)
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Ha det gott på Festivalen. Själv far jag norrut! :-)

Svar: Tack och ha de skoj norrut. ;)
Grimgoth™

2013-06-05 @ 14:40:11
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: RockyRoute

Ska bli intressant att se vad du tyckte, såg dig på growling highscoren inne på VIP-en ;)

Svar: Coolt, hade du också VIP och vet du vart man hittar just den bilden?Har för mig att dom skulle lägga ut den online?!
Grimgoth™

2013-06-10 @ 18:48:30
URL: http://RockyRoute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn