src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nytt I Samlingen...

 
Helt okänt är det väl inte att jag är en samlare?
Tänkte väl det!
Det känns som ett tag sedan jag uppdaterade samlingen eller så är det så att saker kommit hem här och jag glömt dom?
Hur som helst är det nu dags att berätta om tillskotten i mina samlingar här hemma.
 
 
Som ni ser på bilderna är det min General samling och vinyl samling som uppdaterats.
En General Piké och en snygg liten pin för att sedan gå över till vinylerna "Constrictor" och "School's Out" med Alice Cooper.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn