src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ge Mej Ett Liv Nu...

 
För ett tag sedan presenterade jag min nya kategori "Text Citat", och nu är det dags för det första citatet.
Det är taget från Nationalteatern med låten Ge mig ett liv nu.

Ganska nyligen har jag börjat arbeta och där med tjäna pengar för att i sin tur kunna leva ett mer värdigt liv.
Men detta är och förblir en av mina många kamplåtar i detta enkla skådespel som vi kallar livet.
 
Raderna träffar likt träffsäkra pilar i varje del av det pumpande hjärta som döljer sig under vår hud.
Orden slår och ekar i våra huvuden, sakta reser vi oss upp fulla av liv och lust!
Nu äntligen går vi ut i stid och kamp för våra liv!!
 
"Jag vill inte gå i dimman
längs en tröstlös aveny
Jag vill göra nåt bra nu!
Jag vill inte vara arbetslös
när jag är så full av liv
Ge mig mitt liv
Ge mig mitt liv nu!"

Nationalteatern - Ge Mig Mitt Liv

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn