src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dags För Crucified Barbara...

 
När du läser detta är jag antagligen på väg eller på plats vid Dynamo.
Troligen har jag redan hunnit hängt av mig jackan och styrt mina steg inåt scenen för att se vilka som är där och börja mingla.
Nu har jag nog också hunnit köpa en öl och snackar vidare med folk som man känner och kanske inte känner, väntar på att första bandet ska börja spela.
 
För er som bor i Norrköping uppmanar jag er att ta er till Dynamo för att se...
...Sarea, Supersonic och Crucified Barbara.
 
Tider:
Dörrar 19:00
Sarea 20:00
Supersonic 21:00
Crucified Barbara 22:00
 
Förhoppningsvis kommer jag också kunna ta massor av kort och kanske även filma någon låt.
Allt får ni så klart sedan läsa om.
Glöm heller inte att kolla in min Intervju - Mia Coldheart, Crucified Barbara...
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn