src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dimmu Borgir...

 
Efter som det är den 17 Maj idag dvs. Norges nationaldag så kör vi lite Norsk black metal som Fredagstema tycker jag.
Veckan som har gått har varit bra och mycket att göra, i Onsdags var nästan all min energi nästan borta men efter en god natts sömn var jag snabbt tillbaka på banan.
 
I Helgen kommer Kevin hit och jag hoppas att det fina vädret håller i sig så vi kan vara mycket ute och härja.
Nå väl, vi får se hur allt blir.
 
Vinn Konsertbiljetter Till The Black Dahlia Murder...
 
Ta det lugnt där ute i dimman nu bara.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn