src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Airbourne På Tyrol...

 
Den 30:e Oktober stog Airbourne på scenen i Stockholms Tyrol, det var fullproppat till max gräns och röjet var totalt.
Jag var så klart på plats för att ännu en gång få njuta av och uppleva denna grupp.
Det var en perfekt kväll som börjde med Mötörhead öl på förfesten, för att sedan bara forstätta in i sena natt timmen.
 
 Här ser ni när jag dricker Motörhead öl.


Mitt i vimlet av folk träffa jag på dessa damer. (Nicki Wicked & Mia Coldheart i Crucified Barbara)

 
Jag kanske inte var den fotogladaste för kvällen, men vad gör det när jag hade kul?!

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn