src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Before The Fall...

 
Sakta men säkert börjar jag nog hitta mig själv igen, i allt mörker så ser jag ljuset mer och mer.
Känns rätt bra och att små saker som är positiva händer omkring mig är så klart en hjälp på vägen.
Helgen som var är ett bevis på detta, Fredagen bjöd på en hel del äventyr.
Träffa på en del kul folk och sådana som jag inte sett på ett bra tag, skönt att få rensa luften där.
På Lördagen kom Kevin, och vi hade det perfekt.
Mös och kolla på film samt samtalade så klart, han får alltid ett leende på mina läppar.
Söndagen kom och jag återgick till min vardag och veckan kom, men det gör inget.
 
Jag är på rätt väg nu, och jag väntar redan till helgen får då blir det "Hoola Bandoola".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Skönt att höra! Fortsätt Rocka!

Svar: I´ll try...
Grimgoth™

2013-11-26 @ 23:07:03
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn