src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Night City...

 
Som ni kanske märkt så har jag en mini semester från bloggandet, men  det innebär så klart inte att Fredagstemat utgår.
 
Har varit rätt skönt att bara vara ett tag nu, verkligen något som jag behövt i min vardag som kantats av kämpande och överlevnad.
Men jag har också mitt i allt försökt hitta styrka och mig själv, det är en resa i sig.

Allt är dock bra och man lever.
Så ha det bra nu så ses vi nog i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var alldeles för länge sen jag besökte din blogg känner jag, broder! Gött att du håller huvudet högt, trots jobbiga bitar i livet. Rock on, bro!!! :-)

Svar: Jo man gör så gott man kan, rock on!
Grimgoth™

2013-11-03 @ 01:05:38
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Micke

sv:
That´s the only way to do it, brother! Rock on! :-)

2013-11-04 @ 17:15:39
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn