src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beggar Of Scorn...

 
Fredagen är här och jag säger som jag brukar TGIF (Thank General It´s Friday).
Det smattrar på rätt bra dessutom i dagens Fredagstema och det är meningen, du/ni/man ska vakna till lite så här efter en vecka med jobb och andra bestyr.
 
Själv har jag bara varit, kollat en del serier och styrt med annat vid sidan om.
Det går lite framåt känns det som men vill inte stå i den tjocka tjäran längre utan jag vill kunna springa fritt.
Men den tiden kommer väl också. ?

"You'll take my life but I'll take yours too.
You'll fire your musket but I'll run you through.
So when you're waiting for the next attack.
You'd better stand, there's no turning back."

Bärs och fotboll blir det idag, ska bli skoj att äntligen få testa Iron Maidens Trooper öl också.
Tycker det är synd dock att det är en försvenskad etikett.

Så vi ses i dimman!

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn