src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Think Bad Thoughts...

 
En underbar video och låt med självaste Danko Jones bjuder jag på i dagens Fredagstema.
I går satte för att blogga, men någonstans i processen dog allt så jag stängde ner allt och gick vidare.
Ja, det är lite så jag jobbar nu för tiden.
Känner jag inte för saker så skippar jag dom och lägger min energi på annat håll.
 
Dagen innan hade jag dock suttit en del vid datorn i andra projekt så det kan ju ha spelat in, men hur som så vet ni.
Jag finns här även om jag kanske inte är aktiv som förr.
 
Vad bjuder denna kväll på då?
Inte vet jag?
Ett par kalla kanske?!
Sen får man helt enkelt se, känner mig lätt rastlös och vill att saker ska hända.
 
Det kommer det göra, hända saker alltså.
Men inte riktigt än, så det kanske är det som spökar... vill aktivera mig NU.
 
Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Det var ett bra tag sedan sist som jag hörde något från Danko Jones (Jag gillar låten i videon dock!). Fast å andra sidan, jag har fastnat totalt i en Ministry, NIN och KMFDM period för tillfället.

Så det är typ allt jag lyssnar på xD

Svar: Då får du kolla in Danko Jones verk, finn en hel del bra där. :)
Grimgoth™

2013-10-27 @ 12:23:45
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Det tänker jag absolut göra =) Gillar du Queens of the stone age, och Stone Sour btw?

Svar: Känner till och lyssnat en del på dom, men kanske inte så mycket eller återkommande.Finns så mycket musik att följa så man blir galen, man tar det man gillar och följer nya spår i mellan. :)
Grimgoth™

2013-10-29 @ 00:00:48
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Jo så är det ju förstås. Själv så varierar musiken efter årstid och humör har jag märkt xD Nu är jag t.ex. inne i en Slayer period, IGEN! :P

2013-10-30 @ 14:23:51
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn