src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Looking Down...

 
Helgens äventyr ligger ännu i munnen som en god karamell som man går och suger på, det var verkligen toppen.
Precis det jag behövde, och att man träffa alla dessa trevliga folk var inte heller fy skam så klart.
Nu är vi också inne i Oktober vilket innebär att sommartiden kommer ta slut under denna månad.
 
Mig gör det inget, gillar vintern.
Mörkret stör mig heller inte, det blir nog en skön och bra tid.

Marduk i stan och helgen, känns som jag kommer skippa dom.
Sett dom när dom fira 10år och 20år så dom viktigaste giggen är avklarade (enligt mig).
Dessutom sparar jag ju mina slantar, vilket behövs ibland.
 
Min kraft och energi åker som en hiss upp och ner, tankarna strålar genom huvudet lika snabbt går dom på tomgång.
Känner mig ibland instängd och ibland fri.
Men tillvaron är bara som den är just nu, det blir väl bättre?
Är inte riktigt hemma ändå, fast ändå är jag det.
 
Måste bara ta tag i och lösa vissa saker så jag kan gå vidare, eller stanna upp.
Ja, balansgång kan man lungt säga.
 
Samtidigt som jag säger saker i detta inlägg är jag också tyst.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn