src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Eat Me Up Alive...

 
Uppäten levande har jag blivit av en del serier som jag sett den senaste tiden, och därför valde jag denna underbart hårda och bra biten till Fredagstemat.
 
Kanske ni undrar vilka serier jag sett?
Ok, here they come:
Arrow (Värd att följa vidare), Elementary (Grymt bra serie), Game Of Thrones (Säsong tre) och Vikings (Beroendeframkallande).
Sen har jag sett några som jag gav upp också så som Hannibal och House Of Cards.
 
Känns skönt att äntligen kommit i fatt i serie tittandet då fokus har varit mer film (och att jag haft jobb och mindre tid).
Känns också som det finns en del grymma serier på gång också nu i Oktober + att många av dom startar en ny säsong. Samt att jag har säkert glömt nämna någon men vad gör det?
 
Nog om det?
 
Helgen bjuder på festligheter då The Crash äntligen kör en kväll igen, i gång denna gång med ett cover band som kommer slita av Iron Maiden covers till sena timmen.

Annars får jag se vad som händer och fötter.
Vi hörs och störs i dimman!!

Cheers!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn