src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shoot Me Down...

 
Den som väntar på något gott... Väntar alltid för länge.
Men nu är Fredagstemat här och meddelandet om min intervju med ett svenskt punk band kommar att publiceras i veckan som kommer.
 
Igår hade jag en polare här på besök, vi drack några öl och snacka skit så som vi brukar.
Det är skönt att snacka av sig lite då och då.
 
Annars känns mitt liv som att det inte händer så mycket just nu.
Men tänker jag efter så händer det kanske en hel del, men aldrig är man nöjd?!
 
Börjat tänka på sommaren och alla saker man vill göra, frågan är då bara hur man ska lösa allt detta.
Den som lvere får se.
 
Vi ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn