src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Talk Dirty To Me ...

 
Så nu är man här på låååååångfredagen i Fredargstemat!
Märkte ni skillnaden?
Jag vart uppsliten av en granne i kväll för snaps (i dricksglas) då blir man osäker?!
Men rock n roll och anpassar sig och små klunkar blir ju det? (snaps?)
Lagas mat och rövarhistorier går på...
Ja, nu sitter jag här.. 17:15...
 
Jag måste också berätta att den 16 April var jag på en gruppintervju/information, nu kan man bara att vänta.
På att dom kanske hör av sig?!

Även om:
(Jag gick dit med min Asta Kask - Död åt er alla) t-shrit och var med direkt i diskussion.
Hoppas!

Ses i dimman!
Gald...påsk?

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn