src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Embrace The Sun...

 
Fredagstemat är här med språng, vädret är fortfarande på topp i vårat avlånga land och visst är det underbart?!
Idag är bara planerat några kalla och ta det lugnt, hitta tillbaka lite i vardagen och fundera ut nästa steg.
Sådant behövs ibland, landa och kolla läget liksom.

Livet känns rätt bra fast man sitter lite halvfattig efter alla roligheter man spenderat tid och pengar på, men jag klagar absolut inte.
Det är med ett stort leende jag tänker tillbaka på allt, blir så där barnsligt lycklig och varm i hjärtat.

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: art By Tina

Sjukt kul att se Patti live. Visst körde hon because the night - men hade jag fått välja hade hon kunnat skippa den och kört några andra favoriter istället som summer cannibals och Space Monkey. Tyvärr var ljudet på spelningen väldigt lågt. Men som sagt, sjukt kul att ha sett henne.

Jo man kan ju inte annat än att beundra polare som arrangerar festivaler i sin trädgård. Makalöst bra.

Har du haft en grym festivalsommar?

Svar: Kan jag tänka mig, och synd att ljudet var lite lågt och dåligt då.Festival i trädgård måste ju vara nya modellen för ens polare, sjukt gryn idé.
Absolut har jag haft en bra festivalsommar!
Många bra upplevelser och band måste jag säga, ser redan fram i mot nästa men först ska jag klara av lite konserter under tiden.
Bara för sommaren tar slut så innebär ju inte det att det finns band man vill se! ;)
Grimgoth™

2014-08-11 @ 12:49:09
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn