src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Yesterday Is Dead And Gone...

 
Har ni funderat på hur livet kan ta sina turer?
Hur allt kan vara nattsvart och plötsligt blir allt ljust?

Det gör jag, eller gjort.
Och många gånger tänker jag på att man borde ha en tidsmaskin, då vet jag vart och när jag skulle åka.
Ibland för att göra om göra rätt, ibland bara för att få uppleva allt igen... bara för den stunden.

Idag är en bra dag måste jag säga!
En sån där dag man vaknar med ett leende på läpparna, visst är det underbart!?

Fredagstemat är här också, och den håller sig till ämnet både i titel och Angela.

Blir nog en lugn helg för mig, me nden kommer endå att vara full med äventyr skulle jag tro!

Ta hand om er där ute i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn