src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Impaled Upon The Tongue Of Sathan...

 
Äntligen dags för Fredagstema här på bloggen och visst är det skönt med helg också!
I helgen spelar Imperial State Electric i Stockholm något som inte går att missa!
Annars knallar allt på för mig och det mesta känns bra, sökandet efter fastare arbete går sin gång men känns inte lika jobbigt nu när man kör lite timmar här och där.
Saker är nog på väg att förändras till det positiva känns det som, eller jag hoppas så.
 
Nä, ta hand om er där ute mina kära läsare!
Ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag fick lov att prioritera bort Imperial State, men det grämer mig. Jag räknar med en rapport här i bloggen så småningom!

Svar: Så klart kommer en rapport med kort från det hela, do not worry!
Grimgoth™


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn