src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Go...

 
Känns som det finns en del som borde göras i min vardag.
Små saker här och där, rent av projekt.
Men jag är expert på att skjuta på dom, varför?
 
Finns olika anledningar, men Fredagstemat kanske inte ska handla om det?
 
Videon och gruppen i fråga behöver inga ord, förutom kanske UNDERBART!
 
Bloggutmaningsom pågår nu i min blogg och andras bloggar som är startad av Liie är ett bra tillskott till mitt bloggande nu känns det som.
Dock verka rden gå obemärkt förbi i kommentarer...

Och sådana är jag mer eller mindre van att leva utan, men några här och där vore trevligt!
Men jag ska inte vara negativ, jag gör det jag gör.
 
Och den kommer också fortsätta på Måndag, då med frågor som man missat idag + helgen.
Spännande va?
 
Just ja, vi ses i dimman.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Grabbarna i bandet är tydligen hyvens lirare dessutom enligt mina polare i The Quill som just varit på Europaturne med Mamotharna

2014-01-12 @ 02:06:52
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn