src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hail The Horde...

 
Idag har jag varit i Linköping ang. ett jobb.
Det var information och ett mindre test, antar dom hör av sig sen hur det gick?
Ja, detta kommer Fredagstemat handla om.

Kan inte säga att jag vart imponerad av informationen eller mötet, men vi får se vad som händer nu.
Ger det jobb så är det väl ett plus och man får lön.

Avtrubbad efter mötet pös jag så fort jag kunde därifrån för att åka hemmåt och lite mer ärenden.
Blir att andas och ta det lugnt nu bara, sen får man se vad natten och kvällen kommer bjuda på.
 
Känns som det får räcka för jag kommer inte på något mer att orda om då mitt huvud och tankar är på olika håll.

Ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn