src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Oceans of Time...

 
Känns inte som jag har så mycket att säga eller skriva idag.
Är förbannad över att "Motörhead Tvingas Ställa In Hela Europaturnén" men det är som det är, har sett fram i mot den konserten och funderar på att byta till Deep Purple så pengarna för biljetten inte brinner inne.
Bloggutmaningen fortsätter förhoppnigsvis också nu på Måndag.

Kort har det väl inte hänt så mycket i mitt liv än att jag jobbat ett par dagar, och det är kanon.
Men nu måste mer snö troligen komma och liknande, skönt att veta att dom ringer in mig så fort det blir mer jobb dock.
 
Vi ses i dimman!

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna-vegetarian of doom

Jobbig känsla. Enda gången en konsert har blivit inställd för mig var Dio. Hoppas att det går bättre denna gång.

Svar: Först flytta dom ju Motörhead konserten och nu ställer dom in, snacka om frustrerande när man sett fram i mot den.Bara vänta på att SRF bokar dem, vilket dom till 100% borde göra.
Grimgoth™

2014-01-27 @ 10:52:04
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn