src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Follow Me...

 
Som ni kanske märkt har jag varit lite oaktiv här på bloggen, men ett Fredagstema hinner jag allt med.
Anledningen till detta är enkel, det är sommar och sol.
Vem vill sitta inne och läsa min blogg då?

Ingen anning, sen är det nog första gången jag tar lite sommarledigt.
Dock planerar jag att återkomma typ nästa vecka i vanlig ordning.

Så med det sagt så får ni ha det underbart i solen samt sommaren.
Vi ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Fullt förståeligt med en sommarpaus.
Ha en riktigt bra sommar, broder!!! :-D
sv:
De hade ett riktigt gött sound! :-)

2014-07-14 @ 00:05:22
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn