src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Pursuit Of Vikings...

 
Jag tänkte på er igår och jag skulle då göra mitt Fredagstema, men nu sitter jag på en lördag och lyssnar på denna låt som ni just får här!!!

Igår var jag hos grannarna och hade klackarna i taket, galet är ordet men ännu en dag i ens liv.
Idag vart det en sväng på stan för att möta upp en vän över en öl, en sväng till boa och han som sällskap till kungliga norr.
Ballen har jag avnjutigt med öl och sen titta grannarna ut och nu sitter jag i min lya och skriver dessa ord!
 
Tack för allt och vi ses snart!
För nu börja nästa bra låt på stereon!

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Achilles

Jag tycker du borde flytta dig själv och dina grannar till oss. Vi har bara problem med våra...eller nåväl nu håller de sig lugna efter Sarahs utskällning. Men det hade inte varit fel och ha grannar man kan ta en öl med istället för de skall knacka sönder väggen för man spelar Amon AMarth=) Hoppas du haft ett gott midsommar blut

Svar: hehe,det var som fan?Vart bor ni då? :)
Och problem med grannar är aldrig kul så klart och man ka kunna sköta sig, kanske vi kan ses över en öl iaf? :)
Detsamma!!
Grimgoth™

2014-06-22 @ 16:18:27
URL: http://parethardrock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn