src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Never Gonna Stop...

 
I går fick jag ett efterlängtat mail i min inkorg, så inom kort kommer jag kunna publicera en intervju med en Svensk punk grupp.
Ja, mer ledtrådar får ni inte...
Men visst blir det en härlig start på detta Fredagstema?!

Annars flyter jag på här i livets berg och dalbana och det känns ganska okej.
Vill dock komma vidare och skapa ny historia, men den som väntar...
 
I helgen blir det lugnt skulle jag tro.
Lördag kommer Kevin hit och vi får se vad vi kan hitta på, kanske vi tar den där skogspromenaden vi snckat om?

Vi ses i dimman!!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Let It Bleed

Intressant, det ska bli kul att läsa!

Svar: Det får jag hoppas. :D
Grimgoth™

2014-03-31 @ 15:03:19
URL: http://letitbleed.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn