src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 81-85...

 
081. Hiss & Diss - Teknik
Hiss: Att det uppfinns och finns praktiska och bra prylar som kan användas av privatpersoner så som av företag.
Diss: Att tekniken går lite för fort ibland., Att ju mer vi litar på den nya tekniken ju mer sårbara blir vi, Att en del teknik fördummar oss.

082. 5 tekniska prylar du tycker är onödiga
Oj, det finns säkert många.
Men jag kan inte komma på en enda just nu, googla också men hitta inget matnyttigt.
 
VECKA 13 - NYHETER
 
083. Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner?
Ingen aning?
Beror väl på vad det kan handla om, sen känns det som inte det diskuteras så mycket bland mina vänner.
Vi har ofta annat att prata om.

084. Har du någon trevlig nyhet att berätta?
Om vad?
Personligen eller generellt?
Jag jobba ett par timmar igår och är lite på grön kvist för tillfället, det är väl trevligt?

085. Vad för slags nyheter tycker du är mest ointressant?
Är inte mycket för nyheter alls, men jag kollar inte Aftonbladet eller Expressen.
Kollar inte heller på nyhetsprogram och liknande, man får reda på det man vill endå enligt mig.
I alla fall om det man tycker är intressant, skulle något världsomspännande hända lär man få veta det vare sig man vill eller inte.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn