src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 88-91...

 
088. Hiss & Diss - Nyheter
Hiss: Att det kan vara bra att få veta vad som händer i världen.
Diss: Att det finns felaktiga och falska.
 
089. 5 ställen du brukar kika på för att få reda på nyheter
Oftas kollar jag inte utan man kan ramla över dem på socila medier t.ex Facebook.
 
VECKA 14 - VÅREN
090. Fåglarna kommer tillbaka och börjar sjunga tidigt på morgonen, mysigt eller jobbigt?
Jag bor i stan så jag hör och bryr mig inte så mycket om dem.
 
091. Planterar du något på våren?
Nej, jag bor i stan som sagt.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn