src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Watch The World...

 
Jag minns inte riktigt när jag skrev ett riktigt personligt inlägg här på bloggen, i mitt Fredagstema tar jag oftas bara på ytan.
Allt bara flyter på utan större tanke eller besvär, inspiration och känslor finns eller känns inte på samma sätt...
... Vet inte vad det beror på, men jag är nog inte som jag var förr, något har hänt.
Frågan är vad, för ibland känns det som jag bara har mitt tomma skal, som ingen ser igenom.
 
Nu får ni inte tro att jag har har det dåligt för det, nej jag behöver nog en form av förändring och vad den är eller kommer innebära vet jag inte än.
Men jag måste börja leva och känna på något sätt igen.
 
Trött på saker omkring mig och allt som kanske även drar energi från mig och får mig att fokusera ... fel ...
Sommaren är snart här och det är bra, börjar redan länkta bort till allt skoj som jag säkert kommer få uppleva.
 
Sen får vi se vart jag landar och vilka beslut som tas.
 
Låter det konstigt och osammanhängande?
Välkommen till min värld!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn