src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Reap...

 
Äntligen Fredag och lite lugnt, det har varit en vecka full med aktivitet så i den grad att jag ens inte haft tid med att uppdatera sedan spelningen med Besserbitch + Alonzo Live På Debaser...
Men med det sagt också så är ju alltså äntligen även Fredagstemat här.
Jag ska bara vara och ta det lugnt, ja så är planen.
Men man vet ju hur det kan bli med sådana, planer alltså!
Hur som helst kommer jag ha det bra tror jag, har lite sista saker att ta tag i men det löser sig nog ganska snabbt.

Äh, vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn