src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Leatherhead...

 
Fredagstemat är laddat och klart, visst är det skönt?
Ikväll får jag lite sällskap och där med lite hjälp med lite saker här hemma, öl och skitsnack lär det säkert bli också.
I morgon är det dags för att möta en annan polare för att diskutera och ta tag i kommande spännande projekt vilket känns spännande och härligt.

Sitter nu också på en ny hårddisk då den förra krascha och tur var att jag kunde rädda allt som låg på den gammla, tur att man kan en del om datorer måste jag säga.
Känns också skönt att ha lite "nytt" system med så klart.

Nog skitsnack!
Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn