src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Riding With The Devil...

 
Då har den där magiska dagen i veckan kommit igen och där med kommer detta svängiga och lite halloween aktiga Fredagstema till er!
Tittar man noga också så är det en lite spännande gäst i denna video också!
Ser du vem det är? :)

Läget är bra med mig och jag mår och har mått bra, ibland är det lite mycket bara men det är bara roliga saker som händer och då kan man lägga lite energi på det.
För det är just så det är, jag har lite energi, men jag kör på så att mina sidoprojekt ska kunna fungera i framtiden.
Börjar den bollen rulla på allvar blir det riktigt kul och kanske även stort.

Helgen kommer nog bli en två dagars för mig, men en av dagarna får man ju trevligt sällskap så det bör funka.
Sliten lär man väl bli men inget man inte kommer att dö av.

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn