src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ju Ju Bone...

 
Förra helgen var en bra helg, jag har inte berättat om den än men den var bra.
Hade ett bra sällskap som jag umgicks med från Fredag till Söndag, allt var bra.
Samtal och öl blandat med musik, ja så skulle jag vilja sammanfatta det hela.

Tyvärr verkar något hänt på vägen och den innan så bra sms - kontakten är inte den samma.
Så nu antar jag att man ska lossas som ingenting och låta allt rinna ut i sanden.
Varför kan man inte bara säga som man tycker och känner?

Hur som helst känns det rätt för mig med, det var kanske inte 100% och vad gör det?
Bara att gå vidare med vetskapen att man "still got it" och att min ribba inte ligger för högt.
Synd... för det var en riktig "puma".

Igår Torsdag (24/4-15) så var jag i Linköping för en jobbintervju, träffa en skön snubbe som också skulle dit så vi hade sällskap dit och hem.
Nu kan man bara hoppas att det blir jobb av det hela.

Ja som ni förstår är detta en bra Fredag och Fredagstema.
Är förhoppningsvis tillbaka i min "piece of mind".

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn