src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Give As Good As I Get...

 
Ett lite senare Fredagstema idag (igen) men hoppas det inte gör något.
Varit fullt upp sedan jag klev innanför dörren, men det är väl skönt på sitt sätt med.
Idag blir det ett par kalla och i morgon blir det julbord med företaget jag jobbar för vilket kan både bli spännande och kul måste jag säga.
Vad jag förstått så kommer det vara sjukt mycket folk där med.

Kommer försöka hålla mig vid "mitt/vårt" gäng så blir nog kvällen bra, samt ta den som det hela kommer som flickan sa!

Nä, nu blir det mer musik och öl!
Ses i dimman! :)

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn