src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

220 Volt - Walking In Starlight - NY...

 
220 Volt är tillbaka och släppte sitt nya album "Walking In Starlight" den 15 Oktober 2014, de har också släppt videon "Through The Wastelands".
 

1. Walking In Starlight
2. System Overload
3. Broken Promises
4. Alive
5. Blind
6. Stranded
7. Get Me Out
8. The Waiting
9. Through The Wastelands
10. Burning Heart
11. Take A Good Look
12. One Good Reason (new version)
13. Guiding Light

220 VOLT is:
Anders Enberg - vocals
Thomas Drevin - guitar
Mats Karlsson - guitar
Peter Hermansson - drums

220 Volt - Through The Wastelands (Album: Walking In Starlight)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Väntade läääänge innan de äntligen blev klar med denna skiva! Thomas Drevin är min svåger, så jag har lämnat mitt omdöme till honom om alla låtarna :)

Svar: Förstår det, också sett fram i mot detta.Ok, cool... Hälsa!
Grimgoth™

2015-01-08 @ 19:06:17
Postat av: anake

Thomas är han med solbrillorna i videon och han står längst till vänster på bilden som är längst upp i detta inlägg. Denna låt är en av mina favoriter :)

Svar: Ok, där ser man.
Grimgoth™

2015-01-12 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn