src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Winner Loses...

 

I går hade jag planerat att bara ta det lugnt och se på The Goldbergs här hemma.
Då ringer min mobil, och det är en gamal polare som jag inte sett på länge, han undrar om han kan komma upp på ett par öl.
Sa då att jag tänkte ta ett par i dag och ville inte dricka upp dem, men han säger då att han fixar.
Några minuter senare dyker han upp, vi började dricka och kvällen flöt på.
Vi prata om gamla och nya tider som vi brukar, det var en bra kväll.

Det jag vill säga med detta Fredagstema är nog att tiden går så fort och vi har alla förlorat något eller någon på vägen, men i slutändan så får vi vara glada för allt och att vi lever.

Ta hand om er där ute så ses vi i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn