src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Story Ain't Over...

"I'm not dead yet - dead yet
Gonna have a crash - bang - crash
I'm not dead yet - dead yet
Gonna have a crash - bang - crash
"

 

I dag har jag varit mer utvilad efter som jag gick lite tidigare och la mej i går kväll.
Det har flutit på kalas hela dagen.
Sen på eftermiddagen fylldes allt med oro och ångest.

Visste att den här dagen skulle komma men kanske inte så här tidigt.
Fan, nu måste man sträva framåt och försöka kämpa så gott det går.
Jag som trodde allt skulle bli bra nu, men då reser sej livet upp igen och ger mej en smäll och säger "Lägg dej igen på mattan och må dåligt".

Men jag ska köra på så länge det håller nu är så trött på allt skit och ska försöka att inte ta åt mej.

Lovar att avslöja längre fram vad det hela handlar om.

 

Kevin och jag lyckades nästan äta upp alla chipsen idag så för er som hoppades på att vinna dom i en framtid tävling kan nu alltså tänka om, sorry.

Tänker mycket på bloggen och er läsare, känns som jag spårat ur lite med bloggen då min tid inte riktigt räcker till, försakar er liksom.
Men jag ber er att inte ge upp mej eller min blogg än.

Jag kommer inom kort komma tillbaka med fullstyrka och arme så allt ni behöver göra är att stå ut ett tag till för att sedan sitta och njuta av grymma inlägg.

Sen uppdatering idag också.
Jag är en man med hårda och ofta drivande krav på mej själv inom vissa områden så därför är jag lite missnöjd.
Ja jag håller med er, nog om det nu.

Jag ska nu avsluta detta inlägg med ett Tack och god natt till er mina underbara och kära läsare!!




"My rocking's never done
I'm not dead yet - dead yet
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Vi läsare förstår att du inte kan lägga ner lika mycket tid på bloggen nu. Herregud, du har ju barn, nytt jobb... och så ytterligare ett intressant spår ;D



Tycker du hinner med förvånansvärt mycket bloggande i alla fall =)



2009-12-08 @ 23:36:19
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Michalw

Låter inte bra det där :(

2009-12-09 @ 05:11:15
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenixen sötnos. Livet kommer att leka in no time! Dont worry! /den där bruden

2009-12-09 @ 12:46:28
Postat av: Marita

"De högsta är ej att falla, utan att resa sig efter varje fall".... Hur tungt de än är så reser man sig trots allt. Lycka till med vad det än är.

Trevlig kväll!!

2009-12-09 @ 15:13:57
URL: http://browneyesgirl.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Den där bruden:

Tack sötis.

Jag vet men du vet ju hur det är ;)

2009-12-09 @ 16:58:49
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: zolyra

Ja det borde de verkligen, har en idag också, underbart. Aw :( jag som trodde jag skulle hitta chips i brevlådan här snart.



Hoppas allt löser sig till det bästa!

2009-12-09 @ 17:14:10
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Leena

Tack killen, är totalt slutkörd känner jag. :(

Varit 2 jobbiga dagar & nätter.

Har pratat med honom en gång sen jag åkte ifrån sjukhuset idag, just då mådde han riktigt dåligt igen. suck

Får hoppas de pumpade i lite mer smärtstillande i honom efter samtalet.

Blir ett till samtal innan det är dags att sova, blir nog en tidig kväll ikväll känner jag...



Tack för alla varma ord, skönt att veta att folk finns där!



Ska hälsa honom när jag pratar med honom...

Kram & Tack!

2009-12-09 @ 18:32:53
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: anake

Jag kommer inte sluta att läsa din blogg !!

Du jobbar ju nu.....såklart att du inte har lika mycket tid med bloggen ;)Men när du skrivet nåt så läser jag....du kommer ju med musiktips som jag måste provlyssna ;)

2009-12-09 @ 19:14:42
Postat av: Grimgoth

anake:

Tack ska du ha, känns skönt att höra ska du veta.

2009-12-09 @ 19:27:18
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn