src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Perfect Day...



Nu är den hemma igen... Min härligt underbara Norrlands Guld halsduk, där hänger den nu i min hatthylla som vanligt.
Brevid hänger en rysk halsduk med det ryska fotbolls laget Zenit, Den bytte jag med en ryss som gilla Fotboll,han fick min Sverige halsduk och jag fick den där, runt 2004 var det och vi hade vart på finlands krysning.
Norrlands Guld halsduken är lite "äldre" än det skulle jag tro eller iaf samma tidperiod.
Sentementalt värde....

Onsdag oxå, härliga tider,strålande tider.
Kevin dax och igår så fick jag en biobiljett hemskickad av Gratisbio så jag ska kolla upp om Kevin och jag eventuellt kan gå på nått,frågan är bara om han är för "liten", det löser sej nog.
Blir kanske i morgon eller Lördag då.
Funderar på biopremiären av Friday the 13th nu på Fredag isf.
Nä jag skoja men det är faktis Fredag den 13 i morgon, kanske man ska köpa en trisslott?
Blir nog mys med bio iaf, va fan as länge sedan en annan var oxå.
Blir hans första biobesök oxå isåfall... (Spännande)

Och på Lördag är det Valentines Day (Alla Hjärtans Dag) för er som missat det.
Kommer nog som vanligt inte få nått dock kommer jag väl ge nått spec. till Kevin då men vad har jag inte kommit fram till än (om det skiter sej med bion dvs).

Kolla till på kalendern oxå och insåg att det är inte långt kvar till en annan stor dag oxå ;)
Får se hur de blir då´rå :)

Var hemma hos mor min och gjorde det "sista" i packväg oxå då hon snart ska flytta.
Ursäkta att jag inte sagt de tidigare men det är därför jag vart "stressad" och "ska iväg snart".
Skönt att ha det gjort...
Dock hitta jag hockey spels gubbar i hennes källare som är till de där gammla Stiga hockey spel om ni minns?
Tog med dem hem, ska kolla upp om det finns nått värde i sånt, ngn som har koll?
Tyvärr var det inget komplett lag men några av det Svenska laget hade namn och nummer, minns att jag hade det Ryska oxå från samma tid period.
de som fanns var iaf:

#1 Lindmark
#2 Eldebrink
#3 Jonsson
#5 Loob

#22 Södergren
#28 Sandström

De andra måste vara "orginal" gubbarna känns det som.
Har oxå 2 målburar + 2 puckar.
Bild på gubbarna kommer här:



Hitta oxå en tvågångare och ett rymdskepp från Star Wars undrar oxå om de är värde i dem??
försökt att kolla lite på Tradera och Blocket utan större framgång.
Men vi får se hur det går med detta.


 Breakin' The Chainz gud va skön!!
Tänker på att detta är en bra låt.
Med Crashdïet då´rå, är typ faktiskt den enda låten jag gillar med dem!
Är de bara för titeln och mina tankar bakom?
Sedan är de faktsikt en bra låt endå.

Tänkte igen på ett tips jag fick av en polare ang. bloggen.
Han tyckte att när jag skriver om vissa saker så ska jag rubik locka mer för att locka fler läsare som kan ha samma intresse.
Min idé om det är att jag kör med låt titlar ist. för då vet DU aldrig vad det ska handla om och MÅSTE då läsa, dock tycker jag att valet av titlarna vart bra när jag väl är klar med inlägget för det "handlar" ofta om den "avslöjande" titeln som jag valde endå...
Så jag kör på som jag alltid gjort...

Nä nu tänkte jag handla lite och plocka lite innan det är Kevin dax :))

Hade bra nu alla!
(För det har jag)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart jag står för den musiken jag gillar :) Var med glimten i ögat jag skrev "Skratta inte nu". Fast jag glömde lägga till ;)

Annars gillar jag massa annat som man säkert inte skulle tro. Återkommer nog om det i nåt inlägg

2009-02-12 @ 19:44:30
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn