src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ratt Släpper Nytt Album...

 

I Mars 2010 så kommer Ratt att släppa ett nytt album vid namn Infestation allt kommer att ske via Loud & Proud/Roadrunner Records.
Med detta album så bryter dom även den långa tystnaden sedan 1999.

Tycker detta ska bli mycket intressant då jag gillar Ratt och deras musik, kul att dom äntligen tagit detta beslut också.
 
Här kan ni även titta på när Warren DeMartini lirar in ett solo till en av låtarna som kommer att finnas med på albumet.


1. Eat Me Up Alive
2. Best of Me
3. A Little Too Much
4. Look Out Below
5. Last Call
6. Lost Weekend
7. As Good as it Gets
8. Garden of Ede
9. Take a Big Bite
10. Take Me Home
11. Don’t Let Go
 


Låter lovande tycker jag.
Jag kommer nog att kolla upp detta album när det väl finns där ute, kommer du??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Christer

Ja, det kommer jag att göra. Jag hoppas på det gamla hederliga soundet!

Postat av: Sheriilyn

Ratt har jag heller aldrig hört talas om! Fast 1999 var jag visserligen bara 11 år, så kanske inte är så konstigt. :P



svar: Haha, jadu, jag skulle också vilja se mig i dem kläderna. Så oerhört snygga plagg, men tyvärr räcker pengarna verkligen inte till. Tycker föressten att det är ganska roligt att det är några killar som läser min blogg, (vet att det är i alla fall du och en till) då jag är inriktad på kläder för tjejer främst. :)

2009-11-12 @ 16:09:20
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn