src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vem kan du slå?...

 

Igår spelade jag poker i en turnering som hette "Vem kan du slå?..." den går i samband med programmet "Vem kan slå Filip & Fredrik".
Det är helt gratis tunering med en prispott på totalt 1000$.
Ny tävling varje vecka, kl 22.15 svensk tid (16.15 ET) på söndagar direkt efter programmet.
Vinnaren presenteras på kanal5.se samt på pokerstars.se.

Igår när jag spelade vart det 1465 registrerade spelare.
Och jag spelade mycket bra och länge, vann helt otroliga händer och summor.

Jag avslutade tuneringen på 9:e plats och inkasserade där med hela 10$.
Här är min statistik för kvällen:


Tänk, det kan vara din tur nästa gång!
Och för dej som läser min blogg är det väl kanske extra kul att kanske få möta mej på ett pokerbord?
Behöver väl knappast säga vad jag har för nickname va?
Men det är för dej som inte förstått det : Grimgoth.

Spela på världens största pokersida - PokerStars.com. 
eller varför inte
Ladda ner PokerStars.com gratis!

Baltic Festival Freerolls varje kväll kl. 19:00 CET (13:00 ET) & 21:30 CET (15:30 ET), till den 20 oktober.

Passa på nu så ses vi där ute i Pokervärlden.


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Thina

Schysst :D Men vi ska parta på fredagen faktiskt så tyvärr, det går inte. Hoppas du får kul :)

2009-10-19 @ 13:36:42
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

på youtube :D

2009-10-19 @ 16:12:19
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

I'm back on track! Med ny blogg och allt! ;)<3

2009-10-19 @ 17:13:59
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn