src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

1000...

 

När jag startade den här bloggen för lite mer än ett år sedan (2009-01-25) trodde jag aldrig att jag skulle sitta här idag med 1000 inlägg i bakfikan, än mindre att jag skulle hålla på så här länge som jag gjort.
Men det man inte visste då vet man nu och jag tycker det är lite smått otroligt faktiskt.

Utan er som följer mig via Bloglovin, Ni som besöker random, Ni som kommenterar, Ni som länkar... Utan alla er, skulle jag inte existera alls!

Skulle istället självdött i rännstenen på vägen.
Är evigt tacksam till er alla och det hoppas jag ni vet!

Nog om detta!
Detta skola firas så klart!

Det kommer komma ännu mer Musik, Film, Galena Mördare, Videos och så klart mycket mycket mer Grimgoth!
Vem vet? Kanske vaknar Coverama upp igen?
Dessa galet snygga brudar i Chicks Of Metal?
Eller så händer helt enkelt nya härliga saker, endas framtiden vet... (och dess galena skapare...)

"They mix some DNA, some skin and certain spray
you can watch it on a laser screen
and the fellow's blue and gray
or sometimes pink and green
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, vem vet :)

2010-06-29 @ 16:02:03
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Grattis! Själv ligger jag väl bara på lite mer än hälften :D

Keep on bloggin'!

2010-07-05 @ 00:17:46
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn