src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bilder Från Förra Helgen...

 

Då jag äntligen fått igång min dator så tänkte jag fira det hela med att slänga ut lite bilder från min helg ute hos Farsan, kommer också bjuda på en bild tagen i från veckan på Kevin.

Då kör vi.



Farsans hemmabyggda grillbord, vart lite impad där, träskivan hade han tydligen pusslat ihop också själv, han sa att han sett en liknande på rusta eller var det nu var för 1500:- om jag minns rätt.
Hans byggnadskostnad skulle jag visst tala tyst om så ja.



Efter mat och massor av sol och annan aktivetet vart jag visst lite groggy.
Inte lätt att vara ute i lantluften för en betong kille som jag.



Kvällspromenad, nu låter jag bilden tala för sig själv.

  

När denna gick förbi utanför så är väl det klart man är där med kameran samt hälsar på den lilla skapelsen.



Ute på promenad igen och då fick jag syn på två rådjur som sprang omkring, snabbt upp med kameran.
Voila!!



Medan Kevin ändå hade framme gitarren så passa jag på att lära han lite poser, kanske hans blick vilar på sin framtida idol Ozzy?
(Pappas lilla rockstar)

Ja nu undrar ni vart alla härliga kort på mig är kanske?
Det blir tyvärr inga då jag aldrig stog framför kameran och hade den rätt mycket i fickan, som sagt så tog jag det bara lungt och bara slappa.

Hoppas dessa duger gott, och misströsta inte!
Det kommer kort på mig med inom en snar framtid.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

det e bra! uppfostra sinen i rockens anda ;D!!

2010-06-24 @ 18:38:48
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

nä då, jag tror han brås på sin far och om 15 år har vi en Grimgoth Jr blogg ;D

2010-06-24 @ 18:44:34
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Vem vet, han kanske ÄR nästa Ozzy?

2010-06-24 @ 18:52:43
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: anake

Ok bilder kollade, söt hund. Va kul att Kevin har sån talang, bådar gott för framtiden. Skickar en mental JD till dig ;) Skål!

2010-06-24 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn