src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Heaven And Hell Ställer In Sonisphere...

 
 

Heaven And Hell
 som skulle ha spelat på Sonisphere nu i sommar rapporterar att dom tvingas ställa in pga att Ronnie James Dio tydligen blivit sämre nu då han verkar ha återhämtat från sin magcancer han fick för en tid sedan.

Alltså bara han inte går och dör nu så är jag nöjd för jag har haft turen att sett denna grupp förr så jag förlåter dom så klart.

Bara du överlever och inte dör! Hör du det nu??


Heaven And Hell - Bible Black (
Sweden Rock 2009)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Miranda Hårdrock

Fyfan.. Så surt! :( Men som sagt, bara han inte kolar så.



sv; Hehe ja jag borde nog det.. Men hatar det ljudet! Blir vrängt och konstigt och allt låter skit. Så jag har undvikit öronproppar hittills men det får nog bli ändring på det, jag börjar bli avskräckt av alla otaliga exempel med hårdrockare som får tinnitus..

2010-05-04 @ 23:01:04
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn