src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Danko Jones - Nöjesfabriken - 2010-04-01...

 

I helgen var jag i den anrika staden Karlstad för att njuta av Danko JonesNöjesfabriken.
Men innan jag kommer dit så bjuder jag på lite bilder från min resa och storyn bakom kvällen.

 Det började hemma i Norrköping i väntan på bussen, det var lite kallt och rått men snart fick man äntligen äntra bussen för den långa resan till Karlstad.

 Timmarna och milen gick ganska fort och helt plötsligt var man framme i Örebro för bytet vidare, passade på och sträcka på benen och handla lite läsk och annat i väntan på bussen.

 Så här ser bussarna ut i Örebro för er som inte visste det, och med tanke på färgen så kan man tro att jag redan hade nått mitt mål, men Örebroarna kanske också håller på Färjestad??

 Kanske inte världens bästa bild, men detta är i alla fall ett skit långt godståg som åkte förbi, och det hade jäkla många vagnar på släp.

 Lite härlig himmel utsickt på vägen.

 Mina öronproppar var med i den egenhändigt ihop pysslade kinderäggs behållaren, ibland har jag otroligt bra ideér om du frågar mig.
Hur som helst är jag framme nu och tagit ett par öl och dessutom lyckas ta mig till Nöjesfabriken.
Och det är nu jag låter kvällen börja!!


I kön in till Nöjes så fick jag syn på dessa mycket trevliga pojkar och byte några ord med dom.
Och för er som inte känner igen dom så kan jag avslöja att det är trummisen och gitarristen i gruppen Sparzanza.


Väl inne så gick jag omkring och kollade den mycket stora lokalen som det var, och här är jag i fin form i rökrummet med en cigarr som jag fick smaka lite på.
En mycket trevlig kille med Burzum tröja var det som bjöd på den.


Efter lång väntan och otroligt hög stämning på den värmlänska publiken var det dags för Danko Jones att äntra scenen. Vilken konsert och vilket energiknippe han är den där karl är alltså.
En underbar upplevelse, men nu låter jag korten tala för sig själva.

































Danko Jones - First Date (Nöjesfabriken - 2010-04-01).

Avslutar med klippet ovan med ursäkten för den stundtals skakiga bilden och lite dova ljudet, men min kamera pallar inte när man står nära och filmar.
Och sen är det ta mig fan svårt att stå still till denna låt och alla andra som hoppar runt en.

Danko Jones kommer också spela i Norrköping.

Hoppas ni gilla denna lilla rapport från min superdunder helg som jag haft.
Träffa roligt och trevligt folk och kan tänka mig mer än gärna att besöka detta ställe igen.

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn