src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Djupa Skogen...

"Löften som de sa var till oss var inte svåra och gömma
Man glömmer bort och komma ihåg
Men kommer ihåg och glömma bort
Mellan hat är det svårt att se
Både falska och glada kan le
Men ingen vill ge"
 

Egentligen borde jag blogga om nått kul idag, men jag har inget på lager tyvärr.
Gårdagen gick i tristessens tecken, låg i soffan och halvsov och bara var.
Men det är väl så det ska vara efter en natts festande?

Idag då?
Fan vet vad som händer idag?
Kanske slänga ut någon fråga i internetsvärld om någon vill hitta på något idag?

Ursch, vad tråkig jag känner mig.
Sorry.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Känner mig också fett tråkig idag. Har tre projekt för dagen: Byta kattlåda, sortera strumpor och körskoleteori.

Shit vilken heldag!

2011-01-09 @ 13:53:59
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn