src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blue Collar Man...

 

"Give me a job, give me security
Give me a chance to survive
I'm just a poor soul in the unemployment line
"

Torsdagen är här, och ni undrar säkert hur jag har det?
Jag har det bra, tyvärr har jag inte hunnit med bloggen som jag normalt brukar göra.
Men det är nämnligen så att jag har börjat jobba nu, så det är lite oordning innan jag förhoppningsvis kommer in i lite mer rutiner och likande.

Detta är också min första vecka, ska vara på detta jobb i två månader, när det tar slut ska jag förhoppningsvis med en smidig överföring börja på ett annat jobb som varar i sex månader.

Så jag har nu gått från inga jobb till två jobb, allt tack vare arbetsförmedlingen som för en gångs skull verkar kunna sköta sitt jobb.
Detta känns otroligt bra och skönt efter allt kämpande som jag faktiskt gjort!

"I'll take those long nights, impossible odds
Keeping my eye to the keyhole
If it takes all that to be just what i am
I'm gonna be a blue collar man
"

Med detta vill jag också säga igen at tdet är viktigt att aldrig sluta kämpa för det man tror på och brinner för, det blir bättre till slut.
För det kan väl knappast bli sämre eller?
Allt börjar hos dig själv, med en god självkänsla och en tro samt kärlek till dig så kommer du nå långt.
Det kanske låter som "pepptalk" eller "klychor"?
Men jag lovar, det funkar!

Vet också att det inte är så jävla lätt alla gånger, allt är nattsvart och depritions nivån och liknande är skyhög.
Försök då bara vända på det hela, med positiva tankar och handlingar kommer du lyckas!

"Make me an offer that i can't refuse
Make me respectable, man
This is my last time in the unemployment line
"

Med det vill jag bara tacka för mig och på återseende mina kära läsare!

"Keeping my mind on a better life
When happiness is only a heartbeat away
Paradise, can it be all i heard it was
I close my eyes and maybe i'm already there
"


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Härligt för dig!

2011-07-07 @ 21:14:09
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Mary

Supergrattis till jobben!!

2011-07-10 @ 18:49:11
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn