src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Razor's Edge...

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 
"Living on a razor's edge
Balancing on a ledge
"

Är inne i en period nu där allt känns skit, dessa kommer och går.
Inget lockar, inget tillfredställer och inget händer.
Vet dock att troligen kommer bubblan spricka så som många gånger förr, men under tiden är allt grått och trist.
Denna välbekanta känsla, men man får hitta dom små sakerna på vägen som gör allt värt att fortsätta.

Är ganska nära på att bara ge upp ALLA projekt man har och lägga dom på skroten för evigt där dom får rotsa bort och tyna bort som vaga minnen.
Det känns som sagt inte så bra just nu med saker och ting i denna stund.

Sen tänker man på allt roligt som ligger framför en och man bara vill dit så man kan vara fri för en stund innan vardagen tar sitt hemska tag om en igen.

Äh, blir så trött på allt bara, känns som man står still i livet och det är sant säkert på många plan.
Detta är säkert ingen ovanlig känsla för Arbetslösa själar som jag, bara köra vidare för man inte vet bättre antar jag?

Helvete vad jag ogillar denna känsla och tillstånd.
Snälla, lyft upp mig och satsa på mig och min kompitens så kommer jag vara din "förevigt".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Det är bara att inte tänka så mycket på nuet utan framåt - om drygt tre veckor inträffar ju årets bästa vecka alla kategorier. Vilka band ser du fram emot mest?

2011-05-19 @ 12:34:31
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Jonesy

Jag försöker alltid aktivera mig även om jag är arbetslös (med varierande resultat så klart). Jag syr, virkar, skriver, lyssnar på musik, skriver låtar, spelar spel, ritar osv... Allt för att inte bli allt för deppig. Det är motigt och ibland funkar det sämre, men jag känner mig mer sällan värdelös iaf ;)

2011-05-19 @ 12:48:59
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag känner igen känslan.När jag var sjukskriven och gick hemma länge och kände mig ensam och uttråkad försökte jag finna någon slags rutin bla genom att köpa ett gymkort.Jag gick till gymmet flera gånger i veckan som en aktivitet.Kände att humöret blev bättre av det.Det trista e ju att man ofta måste vända på slantarna:-(.Jag hängde på bibban o läste gratistidningar lånade böcker o ljudkassetter.Du har så otroligt mycket att ge så ge inte upp kanske testa på nåt helt nytt vetja?studera vidare även om det e läskigt med studie lån?



Kram

2011-05-19 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn